Продавець Магазин бджільництва ПАСІКА розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
509 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (96) 655-45-32
Магазин бджільництва ПАСІКА
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка до відділення або кур'єрська до дверей, за тарифами "Нова Пошта".
  • СамовивізНаші представництва: м. Вишневе вул. Козацька (після попереднього замовлення) - м. Борзна вул. Ганни Барвінок, 6-а (на території ринку) - м. Борзна вул. Красносельського 46, а.
  • Доставка кур'єромДоставка кур'єром Нової Пошти

Способи оплати

  • Пром-оплатаПри оплаті замовлення через «Купити з Пром» з покупця буде знята комісія, так само як і у Пром-оплаті на сайті — 1% від суми замовлення + 5 грн.
  • ПісляплатаЗа тарифами "Нова Пошта" 20 грн за оформлення платежу + 2% від суми переказу.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • ГотівкоюПри самовивозі.
  • Оплата за реквізитамиОплата за реквізитами на рахунок ФОП Барабаш-Марченко Марина Анатолиевна UA533220010000026006340056199
  • Післяплата

Гарантія:

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

• товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
• товар повністю укомплектований;
• збережено всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмінювати або повернути товар можна в магазині нашої мережі, де ви придбали Товар.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті, де немає наших магазинів, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: +38-067-908-12-25. Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.

У разі, якщо Товар вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця, у якого ви придбали виріб.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner